pondělí 29. srpna 2016

Amišské tajemství



      Tmavá, mrazivá noc a amišská vesnice. Tři mrtvá těla v jímce, udušená nebezpečnými plyny. Nehoda. Opravdu? Jste si jistí? A má to snad souvislost s nedávnými útoky, které sužují amišské obyvatelstvo?

" Podívám se na oběť. Upírá na mě zakalené oči a mi je jasné, že už nežije. Uprostřed zamlžených myšlenek si všimnu, že vedle mě stojí chlapec a dívá se na svou matku. Opodál slyším dívčí pláč." 

      Policejní náčelnice Kate Bulkhorderová se opět musí vrátit  do míst, odkud v minulosti odešla, pevně přesvědčená se již nikdy nevrátit. Ale ve vesnici amišů je opět rušno a je třeba upnout všechny síly na dopadení zločince. Manželé Slabaughovi jsou nalezeni, spolu s bratrem, mrtví a po nich zůstanou čtyři děti. Děti, které si zaslouží odpovědi a spravedlnost.




      Pátrání po zločinci bude opět velmi bolestné pro samotnou Kate, která neumí zapomenout na svůj původ a staré křivdy, které ji donutily opustit svou amišskou rodinu a zříct se víry. Opět se musí potýkat s vlastními démony a vztahem k neméně složitému policistovi  Tomasettimu.

"Slyším Salomin křik, ale nevím, jestli je skutečný, nebo zní jen v mé hlavě. Měla bych jít za ní. Prošla si peklem, jaké by patnáctiletá dívka neměla poznat. "

      Třetí kniha Lindy Castillo mě tedy rozhodně nezklamala. Je stejně čtivá jako vždy, s notnou dávkou dramatičnosti a nečekaných zvratů. Na přitažlivosti jí neubírá staré známé prostředí Amišů, které mě fascinuje svou jednoduchostí a naprostou nesobeckostí, i když já sama bych tak nikdy žít nemohla. Ale to mi nebrání o tom aspoň o tom číst, otáčet stránku za stránkou dlouho do noci, dokud se nedozvím pravdu a totéž doporučuji i vám všem. Linda Castillo zkrátka umí, přesvědčte se sami!




Kniha: Střípky ticha
Autor: Linda Castillo
Stran: 312
Vydal: MOBA




Žádné komentáře:

Okomentovat