pátek 16. září 2016

Playground



Na další knihu z pera skvělé spisovatelské dvojice, pod pseudonymem Lars Kepler, jsem se velmi těšila. Věděla jsem, že oblíbený hrdina se v ní nevyskytuje a že bude jiná. No, byla hodně jiná a já vlastně nevím, jestli se mi líbila, či ne. Vím jistě jen to, že jsem ji prostě musela dočíst do konce!

Poručice Jasmin Pascalová - Andersonová velí své jednotce ve válkou zmítaném Kosovu. Při jedné z akcí je vážně zraněna a při převozu do nemocnice se jí zastaví srdce. Netrvá to dlouho, je to jen minutka, ale stav, ve kterém se ocitne, se zdá věčný.
Najednou žije, dýchá, chodí po jakémsi tajemném přístavu a nechápe. Zdá se, že je v Číně, ale přitom není. Bezradné a opuštěné Jasmin se ujímá mladý Tching a zasvětí ji do tajů jakéhosi posmrtného života. 
Po svém návratu bojuje se svými démony a po porodu syna Danteho se na chvíli ocitne i na psychiatrické klinice. Nikdo jí nevěří až do osudné nehody, při které málem její syn zahyne. Bude se muset plánovaně vrátit do světa mrtvých, aby předešla neštěstí a bojovala za jeho život.


Kniha Playground je popisována jako mystický thriller. Samotný děj nepostrádá přitažlivost a i když nejsem čtenář tohoto žánru, musela jsem číst a číst, abych se dozvěděla, jak to celé dopadne. Příběh sám o sobě není vůbec špatný a já obdivuji oba autory, že se do tohoto tématu pustili. Jen je to na mě až příliš neskutečné, i když, co my víme o životě po.... 


Za recenzní výtisk patří mé díky Dobrým knihám.


Kniha:            Playground
Autor:             Lars Kepler
Nakladatel:   Host
Počet stran:  440
Rok vydání:  2016 



3 komentáře:

  1. Tato kniha mě také láká, tak uvidíme jestli se k ní dostanu :-)
    Přeji vám krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi jsem čekala víc, ale dala se číst. Hezký podvečer i Tobě, Marcelko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stále přemýšlím, jestli se mám do knihy pustit. Nevím proč, ale přijde mi to takové zmatené. Ale asi jí dám šanci :)

    OdpovědětVymazat