pátek 2. září 2016

Recenzáček od Dobrovského




Včera mi dorazil recenzáček od Knih Dobrovský, na který jsem se opravdu moc těšila. Po knížce jsem pokukovala hned jak vyšla. Strašně se mi líbila obálka, je opravdu úžasná. Nemůžu se na ní  vynadívat. Čekala jsem, že to bude tlustší bichlička, ale alespoň se bude číst svižněji. Pojďme se podívat na anotaci.
 
 
 
 
Léto, kdy jsme se potkali
 
Robin Constantine
 
Cassidy má za sebou ošklivý rozchod se svým klukem. Poslední na co má chuť, je potloukat se po městě a vzpomínat na to, co bylo. Když dostane nabídku pomáhat na letním táboře u moře, neváhá a jede. S novou životní situací se vypořádává i Bryan. Po těžkém úrazu skončil na vozíku a jeho myšlenky se točí jen kolem toho, co už nikdy nezažije. Nikdy nebude chodit, nikdy si nezasurfuje, nikdy si nezatančí ploužák s holkou. Zpátky k normálnímu životu a pryč od smutných myšlenek mu má pomoct práce táborového vedoucího. Když se Cass a Bryan setkají, má každý z nich své vlastní plány. Ona si chce léčit bolavé srdce, on zas svoji posmutnělou mysl. Ani jeden rozhodně nečeká, že potká lásku…
 
 
 
 
 
Moc děkuji KNIHÁM DOBROVSKÝ za recenzní výtisk.
 
*Veru


Žádné komentáře:

Okomentovat