středa 19. října 2016

Nový recenzáček od Petry Nachtmanové



Dnes mi přišel mail, že prý mám na poště balíček. Vůbec jsem netušila, co by to mohlo být.
Tak si pro něj hned pro práci běžím a bylo to takové překvápko, až jsem byla dojatá :-) Petra Nachtmanová je prostě skvělá. Protože, jak mnozí víte, žije na Curacau, tak jsem nečekala, že mi její nová kniha příjde. A už vůbec né tak rychle :-) Dnes totiž vyšla. V létě byla Petra v ČR, tak mi její výtisky mohla posílat sama, ale nyní z domova daleko od Evropy, mě opravdu překvapila.
 

Ani nedala vědět předem a rovnou mi nechala recenzáček zaslat přes svojí nakladatelku Taťánu Kubátovou, které tímto také moc děkuji.
 
 
Už se těším až se začtu. Mám velikou radost a nesmírně si vážím toho, že můžu být recenzentkou přímo pro mojí oblíbenou spisovatelku Petru Nachtmanovou.
 
 

Zaťukej mi na srdce - Petra Nachtmanová
 
Věra Kyselková se snaží o nalezení ženicha pro svou dceru a otce pro vnučku. Nejde o snadný čin, protože žádný vytipovaný muž nepostoupí ani do chodby za hlavními domovními dveřmi.

Dcera Ida si naštěstí poradí dřív, než se její matka stačí rozkoukat. Klidně se zamiluje a není sama, kdo se v jejich rodině rozhodne upláchnout na křídlech nové lásky. Do celého láskového kolotoče se pletou šílené pokyny od ředitele banky Jožina. Věra společně s kamarádkou Inkou pracují v bance nespočetně let. A na začátku 21. století je nutí k velkým změnám podle nároků moderní doby. Musí si poradit s novými technologiemi, nudným školením i se změnou sídla jejich pobočky. Odporují, mračí se, ale nakonec plní každý příkaz z vyšších míst - při nezvládnutí totiž riskují odchod rovnou mezi nezaměstnané vysloužilce...

 

 
 
Ještě jednou moc děkuji *Veru
 

2 komentáře:

  1. Super překvápko,co? Já tomu sama taky nemohla uvěřit,že si na mě vzpomněla a knihu poslala. Jsem zvědavá, komu ještě přijde :-) Mám její knihy ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda ju :-) je to úžasné a fakt si toho moc vážím :-) *Veru

      Vymazat