pondělí 5. prosince 2016

Vánoční zázrak



 
Sierra je obyčejná šestnáctiletá holka. Ale něco je v jejím životě jinak, než u ostatních. Vede vlastně dva životy. Od ledna do listopadu žije v  Oregonu, kde její rodina vlastní farmu vánočních stromků. A na Den Díkůvzdání opouští každý rok přátelé, školu a rodný dům a na necelý měsíc až na Boží hod se jejím domovem stává Kalifornie, kde s rodiči vánoční stromky prodávají. I zde má už přátelé a blízké. Má ráda obě místa a oba životy. Nedokáže říct, kde to miluje více. Ale letos je něco jinak. Chodí k nim kupovat stromky krásný kluk. Když koupí už asi šestý stromeček, začne se Sierra pídit a ptát. Kdo je ten kluk s dolíčky ve tváři? Jaktože ho tu nikdy dřív neviděla? Má holku? A co sakra dělá s tolika stromky?

Sierra zjistí, že má Caleb černou minulost a ve městě poněkud špatnou pověst. Ale ona věří, že se lidé mohou změnit a dá mu šanci. To vyvolá u jejich přátel a rodičů vlnu nesouhlasu, podezřívání a falešných dojmů…
 

„Když jsem slyšela, že se promenádujete po městě jako pan Santa s paní Santovou a nadělujete stromky, došlo mi, že všechny ty zkazky asi budou pěkně nafouknutý.“

Právě jsem tuto vánoční romanci dočetla a jsem tak rozněžnělá a vánočně naladěná, že bych nejraději běžela do lesa objímat stromy. Ruku v ruce s mojí láskou samozřejmě. Možná to zní přeslazeně, ale myslím si, že román sladký není. Je v něm vše, co potřebujete mít v každé vánoční knize o lásce. Od všeho kousek, tak akorát :)


Příběh je romance asi hlavně pro mladé a náctileté, ale já si jí i tak, ve svých pětatřiceti, moc užila a líbila se mi. Prostě ve vás probudí „Vánoční zázrak“.

„Pokaždé, když dám Calebovi šanci, dokáže, že si ji zaslouží. Pokaždé, když se za něho postavím, vím, že jsem v právu. Můžu si najít milion důvodů, proč to vzdát, ale když to neudělám, dodá mi to novou motivaci pro to, aby to mezi námi fungovalo.“


Román je tak v krásný, romantický a pohádkový, že rozněžní i jakéhokoliv „bručouna“ vedle vás. Příběh vám zlomí srdce, budete plakat, budete se smát a nakonec vás přiměje věřit… Věřit v lásku, naději, lidi a Vánoční zázrak

 

„Prostě v nás věř.“

                                   Caleb

 

Moc děkuji MEGAKNIHÁM za recenzní výtisk.

Knihou za skvělou cenu koupíte zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat