čtvrtek 26. ledna 2017

Jizvy na duši

Takže tedy tohle je přesně jedna z těch knih, u které usínáte a která vás ráno probudí s neodbytnou touhou číst dál. 
V příběhu najdete naprosto vše - napětí, akčnost, drama  i lásku. Ano, i milostné vzplanutí hlavních protagonistů je součástí skvěle napsaného thrilleru spisovatelky Kendry Elliot. Já osobně příliš romantická duše nejsem, ale těch pár stránek, popisujících vášeň a elektrizující touhu, jsem přežila a opět jsem při čtení ani nedýchala.

Před dvaceti lety zmizel z povrchu zemského školní autobus, vezoucí děti z výletu. Devět dětí ze soukromé Condonské akademie, devět dětí bohatých rodičů. Devět dětí, o které se doma strachovali vyděšení rodiče. A jejich strach měl trvat ještě dalších dvacet let, než vyšlo najevo, co se s dětmi stalo. Až na jednoho chlapce, který se dva roky po zmizení autobusu vynořil z lesa na druhé straně Kaskádového pohoří. Na pokraji smrti, vyhublý, bez vzpomínek. A se šrámy na těle i duši, nesoucí stopy po nelidském týrání.
Ani po osmnácti letech si Chris Jacobs nevzpomíná na události, kterých byl svědkem. Odstěhoval se neznámo kam, nekomunikující s okolním světem, jen na pár občasných telefonátů své sestře Jamie.
Ale když je hluboko v lesích objeven onen autobus a následně se najdou i kosti dětí, bratr jednoho ze zmizelých chlapců - Michael Brody - se pouští sám do vyšetřování, neboť kosti jeho bratra Daniela nalezeny nebyly. Co se stalo? Kde leží ostatky jeho bratra? A kdo tak surovým způsobem zavraždil děti a řidičku školního autobusu?
Kontaktuje Chrisovu sestru Jamie a právě mezi nimi vzplane vášeň a láska, popisovaná v milostných románech. Jamie, ředitelka školy, upjatá perfekcionistka, se marně brání citům, které ji táhnou k Michaelovi a po tom, co je přepadena neznámým útočníkem ve svém domě, se s ním vydává na cestu za Chrisem a za odpovědí na otázky.
Nejsou sami, kdo touží ho vypátrat. Na stopě jim je i vrah, který dvacet let čekal, aby dokonal své dílo. A na své pouti zanechává za sebou další a další mrtvoly, neštítí se ničeho a nebojí se nikoho, neboť jeho kroky vede kdosi důležitý, kdosi mocný. Kdosi, kdo si jej před dvaceti lety najal, aby unesl a zlikvidoval jedno dítě na školním výletě. Které to mělo být, se dozvíme ke konci knihy a ve chvíli, kdy se Chris objeví, nám vše zapadne do správných kolejí a už jen nevěřícně sledujeme cestu za "šéfem", strůjcem všeho neštěstí.


Já jsem do posledních chvil prostě netušila. Neodhadla jsem protivníka, o to víc jsem byla šokovaná rozuzlením. Jeden jediný člověk s božským komplexem dokázal zničit spoustu rodin a lítost neprojevil ani na chvíli. Vše začalo jedním velkým omylem, ve kterém jde o moc a touhu ovládat.

S autorkou jsem se setkala po prvé a tleskám Mystery Press, že mě s ní seznámila. Pohřbení není její jediná kniha a já pevně doufám, že se s ní ještě někdy setkám.

Mé díky patří Nakladatelství Mystery Press za recenzní e-book.

Kniha:     Pohřbení
Autor:     Kendra Elliot
Stran:     304
Vydal:    Mystery Press

1 komentář:

  1. Kniha mě dost lákala, ale jak jsem psala Míše, asi počkám, jestli vyjdou také ty první díly a potom autorku třeba zkusím :)

    OdpovědětVymazat