středa 17. května 2017

Svět knihy očima Veru


 
S Jančí jsme se dohodly, že každá napíšeme o Světě knihy ze svého úhlu. Jani to pojala originálně a moc hezky, až mě to dojalo. Já budu obsáhlejší, protože prostě co mám na srdci, to musí na papír (nebo tedy na klávesnici 😊😊😊 ). Původně jsme myslely, že vás pozdravíme přímo z veletrhu a vložíme příspěvek na zeď našeho FB, ale nakonec bylo vše tak hektické, navíc jsme byly ověšené těžkými taškami plnými knížek, že jsme toho moc nevyfotily. Natož dávaly něco rovnou na blog :-)  Přemýšlela jsem, zda shrnout v tomto článku celý prodloužený víkend s Janí, od pátku až do neděle. Ale to třeba zase příště. Dnes opravdu jen Svět knihy :-) Teď už rovnou pojďme k našemu výjimečnému dni (i když výjimečný byl celý víkend).
 
 
 

Cesta  z Litoměřic do Prahy, které jsme se bály (protože v ní byl přestup ve Všetatech) utekla
docela rychle. Metro jsme našly v pohodě a frčely směr Holešovice, po výstupu z metra jsme se rozhodly jet k veletržnímu paláci tramvají. Přivítaly nás obrovské fronty a hromady lidí. Ještěže nám Jančí koupila vstupenku předem přes net a vše šlo hladce. Pak jsme hned volaly holkám, které nám jsou nejblíž. A to Šárce z Můj knižní ráj , Míše z Knižního deníčku a Týně z Hranatého šitíčka :-) Šárka byla s Kačkou z Knižního večírku a Míša se Soňou ze Čtení pro radost :-) Ještě s námi poseděla Dana Konvičková z nakladatelství Domino, se kterou Jančí spolupracuje. Daly jsme si kávu, limču atd. a mluvily jedna přes druhou, překřikovaly se, no prostě poprask :-)  Bylo nás všude plno a lidi okolo z nás asi měli divadlo :-)  No ale to se nedá, že jo. Musely jsme si povědět všechno a bylo to skvělé! Jak už řekla Míša a já se musím opakovat, jsme od sebe tak daleko a přece tak blízko. Jako bychom se znaly odmalička :-)

 
 



Pak jsme se zase na chvilku odloučily a šly s Jančí  prozkoumávat knihy a stánky. Mířily jsme
do Metafory, kde nás už přivítala usměvavá Helenka, se kterou spolupracuji. Hned nás poznala :-) Dále následovala Jota, kde měli blogeři 50% slevu na vše, takže jsem si koupila sérii Asylum, na kterou mám zálusk už delší dobu. Pak následovalo nakladatelství Brána, kde měla být autogramiáda Moniky Wurm, které jsem pro Bránu recenzovala její poslední knihu Nesmíš mě milovat - Barvy lásky, ze které byla Monika dojatá a šťastná, jak mi psala. Setkání bylo velmi srdečné, hned mě poznala, objímala, chtěla se fotit a její nejnovější knihu - pokračování Barev lásky - Nesmíš mě milovat - Prokletý tanzanit  mi darovala i s věnováním. Dokonce mi nabídla tykání a já si toho velice vážím Moniko :-) Jsem šťastná, že jsem tě mohla poznat osobně. Popovídaly jsme si všechny i s Hedvikou z Brány, se kterou spolupracujeme obě.
 


 
 
 
 
Prošly jsme celé křídlo a následovala prostřední část, kde měla stánek Euromédie. Holky nás na ní upozornily, že mají veliké slevy. No a tam to teda jelo! :)  Těch lidíííííí... a my s Jančí samozřejmě neodolaly. Pak jsme musely ven, uvnitř bylo opravdu horko a dusno na omdlení. Na vzduchu bylo příjemně. Daly jsme si obídek a svolávaly zase holky :-) Znovu jsme všechny poseděly, pokrafaly a probraly si tašky s nákupama. S Míšou a Soňou jsme zamířily do posledního křídla, ke stánku Mystery Press se kterým všechny holky spolupracují. Chvilku popovídaly s nakladateli a pak šly dál do Albatrosmedie.  Potom už hurá ven. Tam čekala Šárka s Káťou. Začínalo pršet. Chvilku jsme si ještě povídaly pod přístřeškem, pak jsme se všechny rozloučily a každá jsme se rozprchly na jinou stranu. Naskočily jsme s Jančí na tramvaj a jeli k metru. Na Hlavním nádraží jsme ještě daly kávu a rychle na vlak. Domů jsme dorazily po osmé večer.
 
Bylo to krásné, bylo to hektické, bylo strašně málo času a uteklo to jako voda...
 
Chtěla bych  tímto všem moc poděkovat, včetně holek blogerek, jste úžasné, ženy! :-)
 

Moc děkujeme všem - ze všech nakladatelství a prodejcům, se kterými jsme se setkaly i nesetkaly a se kterými spolupracujeme. Vážíme si toho a jsme šťastné, že toho všeho můžeme být součástí ❤❤❤ DĚKUJEME.
 
Letáčky, úlovky
 
Moje úlovky
 
 
Dárečky od Jančí, je to moje zlato a já mám obrovskou radost :-) Děkuju! Za všechno... ty víš :-*
 
 


4 komentáře:

  1. Krásný článek, Verůůů :)♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné shrnutí. Je super, že jste si to tak užily, příští rok se snad potkáme ! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujůů :-) určitě jo, naplánujem mega srazík :-) :-)

      Vymazat