středa 13. září 2017

Plná peněženka aneb chcete ušetřit při nákupu knih a jiného zboží?

 
 
Nedávno jsem objevila stránky Plná peněženka, nakupování přes něj mě tak nadchlo, že vám ho chci přiblížit. Ušetří vám peníze a z každého nákupu vám vrátí určité procento zpět.  Je to hodně výhodné a nic to nestojí. Jen dva kliky na vaší myši. Nejdříve se tedy zaregistrujete a pak už to frčí jako po másle. Pokud chcete nakupovat cokoliv na netu, vezměte to přes Plnou peněženku. Díky ní ušetříte.  A korunky se kutálí přímo do vaší peněženky J.
 
 
Portál neustále vymýšlí nějaké odměny a akce navíc a to se mi opravdu zamlouvá.
Dám vám svůj osobní příklad. Nakoupila jsem knihy u Albatrosmedia.cz přes Plnou peněženku. A hned jsem skoro 40Kč ušetřila J . Při nákupu za 460,-. Jenom tak. A jak jsem psala výše – korunka ke korunce a kutálejí se rovnou do vaší peněženky… Čím vyšší pak samozřejmě nákup, tím více peněz zpět.
Koupila jsem tyto dvě knihy:


 
 
První díl bestsellerového příběhu o velkém dobrodružství a výjimečném přátelství.
Nikdy se nepřibližuj k vodě! To byla poslední slova její matky, předtím než zmizela. Aleu však voda a tajemství kolem ní natolik přitahují, že vyrazí s kamarády na plavbu po moři. Při jedné bouři ale spadne přes palubu a už nikdy nebude nic jako dřív…

 


 
Romantický pohádkový příběh z pera bestsellerové autorky Jodi Picoultové.

Šestnáctileté Delilah se povedlo nemožné. Dokázala vytáhnout okouzlujícího prince Olivera ze stránek oblíbené pohádky a vyměnit ho za svého kamaráda Edgara. Co ale s takovým princem v našem světě? Přeci jen tu máme trochu jiná pravidla. Takže zatímco se Oliver učí přecházet ulici, Edgar se musí vypořádat s rolí chrabrého prince, jehož život se při každém čtení opakuje. Může najít princ z pohádkového příběhu svůj šťastný konec v našem světě, nebo se bude muset s Delilah rozloučit?
 
 


Chcete vydělávat nakupováním? Toto je skvělá volba, která vás nic nestojí J. Navíc má Plná peněženka opravdu veliký výběr různých e-shopů (je jich přes 450!). Od knih, kosmetiky, veliké weby jako Kasa, Mall aj. až po lékárny či koupelnové doplňky. Dokonce i zahraniční e-shopy jako jsou Aliexpress a E-bay . U každého shopu je jiné procento cashbacku, ale to nejvyšší je dokonce 25%! Což je opravdu mazec. Navíc hned při registraci dostanete bonus 50Kč, plus s každým dalším bonusem, který můžete splnit (ale nemusíte), dostanete další peníze na účet.
 
Vydělávejte nakupováním! Určitě to vyzkoušejte, nic to nestojí J
K dnešnímu dni Plnou peněženku využívá již přes 300tisíc uživatelů. Nyní už i včetně mě. Tak proč ne i vy? J
Registrace je možná zde.

https://www.plnapenezenka.cz/penize-zpet/365399/
 
 
 
 
 

 




4 komentáře:

  1. Anonymní2/10/17

    Taky přes Plnou peněženku nakupuji. Ideálně je to hlavně okolo Vánoc, to se dá ušetřit dost peněz.

    OdpovědětVymazat
  2. U tady těch cashback portálů se mi nelíbí že na peníze, které jejich použitím ušetříte, musíte dlouho čekat. Místo toho tak už dlouho používám slevové kupony z http://kuponozdroj.cz/, kde tu slevu pocíte hned při objednávce.

    OdpovědětVymazat
  3. O plné peněžence jsem už slyšela, ale ještě jsem jí nezkoušela. Pokaždé, když nakupuji přes internet, na to zapomenu. Stejně ale radši chodím po obchodech a zboží si vybírám na vlastní oči. Koupila jsem si nedávno novou koženou peněženku , tak ji musím čas od času provětrat, aby mi neležela pořád jen ve skříni :-) .

    OdpovědětVymazat