pondělí 26. března 2018

Bohyně osudu ze Salonu d´Amour


Seznamte se s Angelikou, bohyní osudu, která už sedm let vlastní zavedené kadeřnictví, ale snaží se dodat vašemu životu víc, než jen pěkný účes. Co by mohla udělat pro váš život? Nechte se překvapit…

Angelika je žena ve středních letech a nedávno jí zemřel manžel. Vlastně to není tak nedávno, už to bude pár let. Ale ona říká, že se nikdy do žádného jiného muže nezamiluje. Proto se také soustředí na zákazníky ve svém kadeřnictví. Snaží se dát všechny nezadané dohromady. Ale musí nejdřív pro každého najít toho pravého, nebo tu pravou. Pro všechny ostatní sama nevidí, že možná do jejího života přichází láska a tajný ctitel. Je to vůbec možné? Ale to ještě není všechno. Na scéně se objevuje také podvodník a kriminálník, který převrátí celé městečko, kde se všichni znají, naruby… Kdo zabil místního bezdomovce? Kdo okradl Angeliky přátele o dům? Může to být jedna a tatáž osoba?


„Oskar mi pořád nalejval a pouštěl ploužáky a pak už začal bejt vlezlej, tak jsem se zvednul a začal se svlíkat. Měla´s vidět jeho výraz, když jsem odhodil podprsenku a ukázal svý chlupatý prsa. „Pojď na mou chlupatou hruď a uslyšíš zpívat vši“ začal jsem zpívat svůdným hlasem jako hvězdná Zarah Leander,“ Ricky imituje její způsob mrkání těžkými řasami s neuvěřitelnou přesností.


Jako první musím zmínit, že kniha byla úplně něco jiného, než jsem podle anotace očekávala. Ta na mě dýchala nějakým tím nadpřirozenem a magií, ale nakonec to byl prima příběh z reálného života. Musím říct, že Angelika musela mít opravdu dobré a veliké srdce, protože svojí práci a poslání zasvětila všech svůj čas a život.

Příběh má opravdu hodně postav, až jsem se v nich krapet místy ztrácela. Ale to nevadí. Vazby všech lidí jsou tak promyšleně propletené, takže když budete číst dál, hned si řeknete: „Aha, ejhle, takhle to s ní bylo… Byla to tamta, jak byla s tamtím.“

Bohyně osudu ze Salonu d´ Amour je příjemná oddychovka, která vás pobaví, budete se u ní smát, ale také budete dojatí. Recepty na různé švédské dobroty na konci knihy jsou příjemným bonusem, který mě mile překvapil. Tento román je plný romantiky, ale také napětí, s malou detektivní zápletkou. Ta mě na příběhu bavila nejvíc, byla jsem zvědavá – co, kdo, jak a proč. Více prozradit bohužel nemohu… To už si budete muset přečíst sami…


Moc děkuji nakladatelství OMEGA za recenzní výtisk.

Knihu koupíte zde.




Žádné komentáře:

Okomentovat