středa 22. února 2017

Nová spolupráce-nové výzvy

Naprostou a úžasnou náhodou jsem získala spolupráci s Nakladatelstvím Brána a hned mi přišly tyto tři nádherné, voňavé kousky 😊
Pojďte se mrknout na anotace, třeba se necháte nalákat 😊



Cesta beze jména



Na severovýchodě Anglie, v hrabství Durham, někdo unáší a vraždí mladé dívky. Detektiv konstábl Ian Bradshaw, který upadl v nemilost u svých nadřízených a který se vyrovnává i s psychickými problémy, se ze všech sil snaží nalézt nějakou stopu a ukázat, že je schopným policistou. Novinář Tom Carney je nováček v redakci významného londýnského bulvárního deníku. Jeho senzační odhalení nemravného počínání jednoho vysoce postaveného politika mu však úspěch nepřinese. Je poslán na nucenou dovolenou a vrací se do své rodné vsi v Durhamu. Tam je společně s mladou reportérkou Helen Nortonovou vtažen do případu, který navždy změní jejich životy… Zatímco současný vrah mladých dívek se i nadále vyhýbá spravedlnosti, na policii i oba novináře čeká odhalení letité vraždy a důkladně skrytých tajemství…


Labyrint


Jedenáctiletá Magda zmizela z domova, když její rodiče Asa a Martin večeřeli v nedaleké restauraci. Martin odevzdaně čeká na výsledky vyšetřování, ale Asa se pouští do zoufalého pátrání na vlastní pěst. I Martinův kolega Tom, zdrcený z rozchodu s Katjou, hledá stopy vedoucí k Magdě, zatímco Katja chce začít nový život v New Yorku. Všichni čtyři však mají svá tajemství a ta brzy vyplují na povrch.

Cizinec z Cornwallu



Když je její samotářská babička již neschopná se o sebe starat sama, Gabriella se odstěhuje do daleké chaty ve Frenchmanově zátoce, která byla babiččiným domovem po celá léta. Babička Jaunty je sice uznávaná umělkyně, ale stále jí tíží vzpomínky na minulost – na válku a zejména na potopení lodi Lancasterie. Vše se zdá být v pořádku, dokud se neobjeví uprostřed bouře cizinec, který hledá pomoc. Fin je okouzlen prostředím a postupem času je vtažen do života Gabe a Jaunty a objevuje s nimi jejich příběh plný zrady a otázek týkajících se identity.

Děkuji Nakladatelství Brána za krásnou nadílku!

6 komentářů:

  1. Páni, nevím, která z knížek vypadá lépe :) Na první pohled mě zaujal Labyrint, ale pak jsem si přečetla i zbylé dvě anotace a lákavé jsou tedy všechny tři... Užij si je, moc se těším na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že jo :) Já na ně furt koukám a nevím, kterou mám začít dřív, to se mi stává málokdy :) Asi budu losovat!

      Vymazat
  2. Krásné kousky :-) Přeji hezké čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky :) Nad Labyrintem už dlouho přemýšlím :) Gratuluji ke spolupráci. Já měla už před půl rokem vybranou knihu z Brány jako recenzní výtisk, ale vůbec nedorazila. Jelikož nás takových bylo tenkrát víc, neměla jsem ani náladu se potom už nějak dál pídit. Tak ať to klape :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, u mě to bylo naprostou a drzou náhodou :) A klepu na dřevo, ale nemůžu si stěžovat ani v nejmenším, domluva na výbornou a rychlost dodání knížek rychlostí blesku :)

      Vymazat