neděle 15. října 2017

Nákupy přes Plnou peněženku.

Určitě jste zaregistrovali, že Veru někdy jen těžko odolává nákupům knih, které má na seznamu. A že je ten seznam pěkně dlouhý!
Ani já občas neodolám a nakouknu, jen tak, jedním očkem, že ano. Co bych to byla za knihomola.
A stejně jako Veru jsem propadla nakupování přes cashback Plná peněženka. Je to tak jednoduché, zaregistrujete se a pak už jen procházíte nabídkou.



Za každý nákup směřujete blíže k výhodám věrnostního programu.  A co je důležité, za každý uskutečněný nákup rozhodně ušetříte. 3% se možná nezdají tak moc, ale v konečném součtu za ty naše knížky už to nějakou tu korunku prostě udělá.

Nakoupila jsem přes Plnou peněženku pár knížek u Knihy Dobrovský. Mrkněte se na ty krásky.



Všichni jsme zaznamenali, že do kin přišel dlouho očekávaný film Sněhulák, natočený podle této knihy. Já sama se na něj chystám, takže jsem moc zvědavá.



A toto je novinka, na kterou se moc těším, jen mít prostě více času na čtení. 

Plná peněženka je portál, na kterém najdete stovky obchodů. Momentálně jich je v nabídce přes 450 a za novou registraci obdržíte jako uvítací bonus 50 kč, což je velmi motivující.
E-shopy jako Aliexpress, ZOOT, Bonprix Plné peněžence důvěřují, tak proč ne my.



Plná peněženka funguje a když nám nabízí dostat nějaké ty peníze zpět v podobě bonusů, které si můžete nechat převést na peníze na svůj běžný účet,  tak proč toho nevyužít. Každá koruna navíc se hodí a co si budeme povídat, kde nám za nákup ještě nabídnou peníze? Zaregistrujte se a už jen nakupujte, opravdu se to vyplatí. 





1 komentář:

  1. Taky se snažím při nákupech na internetu co nejvíce ušetřit, ale jdu na to trošku odlišnou cestou. Vždycky totiž nakupuji na základě slevových kupónů, které nacházím na http://kuponozdroj.cz/ a musím říct, že za tu dobu co to dělám jsem si jistá, že se jedná o tu nejefektivnější možnost úspory.

    OdpovědětVymazat